Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




vrijdag 23 augustus 2013

Paddenstoelen

Exclusief bij BAMBA zijn deze MDF paddenstoelen te koop. Ze gaan in setje van 1 grote en 1 kleine .
Ik heb deze paddenstoelen al eens eerder gemaakt maar was toen echt niet tevreden, tzt kwam er meer inspiratie en met deze uitvoering kan ik tevreden zijn. Ben benieuwd wat iedereen er van vindt.

herfstpaddenstoelen

van zo'n gezichtje word je toch vrolijk

in dit geval vind ik een bijtje wel leuk

Joy alfabet stans, leuke mini lettertjes

een lichtje in de donkere herfstdagen, de lantaarntjes zijn ook met verlichting te koop

schattig raampje

deze slak blijf ik enig vinden

Benodigheden:
paddenstoelen exclusief bij BAMBA te koop
Maja papier BAS-607
Bazzill cardstock java en vannile
Martha Stewart pons leaf
Joy alfabet 6002/0141 + 0258
Creatables LR0206 + 0122
Xcut 503150 happy dags tags
diverse bloemen van Magnolia en Marianne
Magnolia stempel slak en Alva
Copic Cioa E08,11, 15, 43, 47, 50, 51, 71
BG 93, 96
W3, 5
0
Copic Sketch W6
Clear fontaine / DCP papier
roestig belletje
raampje
houten lantaarn
swivel slaps
kantjes
ijslands mos
pumice stone
Iridescent medium

Werkwijze:
Teken de paddenstoelen op het Maja papier, knip ze uit en plak ze op.
Plak om de hals van de paddenstoel een kantje.
Spons de randen met de pumice stone
Plak de 2 paddenstoelen op elkaar met tape of houtlijm
Ik heb tape gebruikt want dan krijg je meer diepte.
Bewerk het raampje met de pumice stone plak er een stukje mica achter en een kantje als gordijntje, plak er ook een stukje Maja achter en plak hem op de paddenstoel
Stans diverse hedera's uit het DCP papier en kleur het met de copic groen
Stans diverse bladeren uit het bazzill papier, stans open en dichte bladeren.
Stans swirls uit het DCP papier en kleur deze groen, stans 1 bloem uit het maja papier en 1 uit vanille en spons alle bladeren.
Stans swirls uit bruin cardstock
Stans een tag uit en de lettertjes en steek deze tag tussen de paddenstoelen
Kleur nu de afbeeldingen en knip ze uit
Nu ga je alle onderdelen op de paddenstoel plakken met kit en/of tape.
Bewerk de bloemen met het iridescent medium. Plak wat ijslands mos op de paddenstoelen en op de bodem
Maak een strik van kant hang daar de swivel slap aan met een lantaarntje.
Ik wens iedereen weer veel hobbyplezier

groetjes Annemieke



Geen opmerkingen: