Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 10 december 2018

kokertasje

Het sjabloon van Doobadoo kan je uiteraard voor een kaart gebruiken en dat doe ik ook met de workshop van volgende week maar deze week maken we er een kersttasje van.
In het tasje zit een koker en die kan je vullen met bv snoep in de kleur van het papier, een cadeautje of bv het menu voor het kerstdiner.
ik heb voor de foto snoepjes in de kleur van het papier gebruikt

wat is het toch prachtig papier

dit plaatje zorgt ervoor dat je tasje rechtop blijft staan

bloemen, blaadjes, besjes, sneeuw en een mini labeltje

Materialenlijst:
Doobadoosjabloon 470.713.652
Maja cardstock vintage red, sky blue en mistletoe green
Maja dessin papier 1001, 1005, 989, 990, 901, 992,993,994
Joy stans kwastje
Joy stans blaadje
Joy stans besjes
Marianne stans 6002/0971
diverse rozen,
jute touw rood
seambinding mos groen
structuurpasta en gesso Doobadoo
Viva eiskristall
Koker Distress inkt
snoepjes Jamin :)


3 opmerkingen:

Unknown zei

Een leuke idee en heel mooi

Hobby Hoogland zei

Een leuk tasje en dat gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.verzin het maar erg mooi.
groetjes Marjan.

Unknown zei

Halo, goed morgen ik kom altijd naar je werken kijken en o wat zijn die steeds MOOIE moest ik
ik in je buurt wonen zou ik zeker met je willen werken . Steeds een lust voor het oog snik denk dat je een geweldige dame bent
lieve groetjes van de mimi