Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 18 juni 2019

patchwork label

Iedereen kent het wel, dozen vol met restjes papier waar je meestal niet veel meer mee doet maar het toch zonde vind om het weg te gooien.
Deze patchwork label is de perfecte manier om al je restjes papier op te maken. Of het nu op een label is zoals dit voorbeeld of gewoon op een vierkante kaart of ander Doobadoo sjabloon het kan allemaal, denk ook eens aan een klein stukje achter een passe partout. Je zult zien dat als je eenmaal begint je niet meer kunt stoppen met strookjes plakken :)
Gisterenavond had ik hier en workshop mee en iedereen was enthousiast, het is makkelijk, gaat vlug en gewoon leuk om te doen.
Ik heb voor deze kaart het papier van Pion genomen.

de prills doen het goed, hier en daar een korreltje geeft een leuk effect

hier goed het verschil te zien tussen onbewerkt zoals de kaart, randen gesponst of randen met de distresser bewerkt

pion 24009

Pion 24008

maja cardstock

6002-1253

6003-0093

6002-1069

Prills gold

seambinding mosgroen

6002-0922

6002-1302

Als je hem gaat maken, veel plezier en succes en heb je vragen stuur mij maar een berichtje en ik zal zo vlug mogelijk antwoord geven

Geen opmerkingen: