Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 10 september 2019

Grand Hotel

Stamperia heeft zulk mooi papier en deze serie van Grand Hotel heeft zo'n heerlijke nostalgische sfeer.
Ik heb er een vrij rustige kaart mee gemaakt waar het papier goed mee uitkomt. Ieder vel uit dit blok is mooi en het was dus lastig kiezen
wat een mooie oude kleuren, doet soms denken aan antiek behang

achter het label zit nog een tekst verborgen

metalen embellishment met een dubbele strik in 2 kleuren

bloemen o.a. van Kaiserkraft hebben een beetje antiek uitstraling

ook weer een label met een splitpen zodat je er nog een boodschap onder kunt zetten


en uiteraard aan de achterkant ook een mooi label

Materialenlijst:
Stamperia 30x30 blok Grand Hotel van 10 vel
Pion design cardstock Petrol II en Maroon I
Doobadoo sjabloon 470.713.173
Distress inkt vintage photo
kant petrol
lint petrol en antiek blauw
splitpennen brons
embellishment brons
bloemen Kaiserkraft
roosjes
stans blaadje Craftemotions
stans swirl Joy

1 opmerking:

Dora zei

Schitterend. Inderdaad prachtig papier