Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 23 oktober 2019

relaxen bij de open haard

Ik ben dol op een open haard, hou van poppenhuizen en natuurlijk van kaarten maken, dus deze kaart is een perfecte combinatie van alles wat ik leuk vind.
Het is even een werkje maar dan heb je ook wat en helemaal aan te passen aan je stijl in huis of natuurlijk die van de ontvanger.
al je restjes materiaal kan je gebruiken

boekjes maak je van chipbord en restjes dessinpapier (Maja)

denk ook eens aan charms van een theepotje of kandelaar op de schoorsteen of een leuke bewerkte kraal als vaasje

Bijschrift toevoegen

Benodigde materialen:
chipbord 1 mm
dessinpapier
Doobadoo bricks
diverse bloemen
Charm klokje
roestig klokje
bruin mini flesje
houten mini klosje
engeltjes ( gemaakt met papierklei van Stamperia)
houten raampje en sterretje
stans border
parels
stans hekje
houten stokjes
stans takje en blaadjes
sneeuwpasta
eiskristall
organzalintje
distress inkt pumice stone
takjes erica

Geen opmerkingen: