Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 30 maart 2020

Herfst project Stamperia

Door het Corona virus zijn alle workshops tot nader order gecanceled. Ik loop dan ook een beetje achter met het plaatsen op mijn blog. De workshops die niet zijn doorgegaan worden deze week alsnog als  pakket naar de cursisten gestuurd/opgehaald, zodat iedereen toch lekker in zijn eigen veilige omgeving kan knutselen. Ik zal ook proberen om nieuwe modellen te maken waar dan weer workshoppakketten van zijn te bestellen, uiteraard compleet met alle materialen en een uitgebreide werkbeschrijving.
Voor nu plaats ik even de workshop van 2 weken terug. Het was toen constant regenachtig weer en ik was al vast in de herfstmood en dus gewerkt met het prachtige papier van Stamperia.
Is het geen prachtig papier?

mooie kleuren en afbeeldingen

ieder vel in het blok is even mooi dus soms lastig kiezen :)

als extraatje een doosje lucifers met kaneel waxinelichtjes erbij, perfect om cadeau te geven en hij kan gewoon door de brievenbus



Benodigde materialen:
Stamperia blok 20x20 forest
Pion cardstock bruin
Stamperia zakje met chipboard embellishments
diverse bloemetjes
kaneel waxine lichtjes Bolsius
kraft doosje 
stans eikenblad
doosje lucifers
Mica
bedeltje eikeltjes
kunststof blaadjes bruin
organzalint creme

Geen opmerkingen: