Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




donderdag 25 juni 2020

Het boek is bijna gesloten

Na hele drukke maanden en een vreemde tijd door de corona is dan nu de laatste week van de winkel aangebroken. De afgelopen open-dump-dagen werden druk bezocht (op afspraak) en de winkel is een stuk leger geworden. De overgebleven artikelen gaan voor speciale prijzen via de website weg, de aankomende weken zal ik de website helemaal bijwerken (want door de drukte is dat niet helemaal gelukt), de prijzen zullen worden aangepast en ook waren er nog nieuwe artikelen bijgekomen die uiteraard voor de gewone prijs worden verkocht. Er geldt nog deze week een korting van 65% op de restanten, vul daarvoor de code juni65  in het daarvoor bestemde vakje in en de korting wordt meteen verrekend. Als een artikel nog lager in prijs blijkt te zijn  dan wordt dat uiteraard verrekend bij de bevestiging van je bestelling.

Workshops

Er wordt wekelijks gevraagd wanneer ik weer workshops ga geven. Door de drukte van de afgelopen tijd stond mijn hoofd er niet naar en door de 1.5 meter samenleving wordt dat ook best lastig. Je ziet oplossingen van plastic schermen tussen cursisten maar je moet je dan afvragen of dat zo gezellig is, ik vind van niet.
Zodra de ergste drukte voorbij is zal ik in augustus eens gaan kijken wat de mogelijkheden zijn, uiteraard heb ik daar al over nagedacht maar dat moet nog allemaal worden uitgewerkt.

Ik hoop echt weer leuke ideeën en modellen hier te kunnen plaatsen en zodra dat het geval is maak ik dat uiteraard bekend.

Ik wens iedereen een fijne (warme pfff) dag en graag tot gauw

groetjes Annemieke

Geen opmerkingen: