Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




donderdag 1 juli 2021

 Joy


De eerste kerstkaart van het jaar, het begin is er weer, nog maar tig te gaan. Deze kaart is met de slimline van Doobadoo gemaakt en Pion papier.


gebruikte materialen:

Doobadoo slimline 470.713.869
Pion cardtock white II
Pion dessinpapier PD33002, 33008, 33010, 32011 en 33012  
Mica
seambinding lint creme
hangertje rendier
ketting en ringetje
stans Joy poinsettia
stans takje
schudmateriaal Glitterset 12194/9401 wit
Eiskristall
Nuvo white

Tot volgende week, dan weer een kaart en dan met het mooie Stamperia papier Princess


Geen opmerkingen: