Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 29 september 2021

 Freezing white

Ik heb al eerder dit papier gebruikt en hij blijft mooi, dus dit keer een vensterkaart gemaakt.

echte kerstsferen en kleuren



neem een kijkje achter het deurtje bij de foto hieronder

schudvenster met prieeltje

Materialen:
Pion cardstock red en creme
 Forzen roses papierblok
satijn lint
groen touw
stans besjes
stans poinsettia en blad Creaftemotions
stans eikeltjes Marianne
Nuvo red en white
lijmpen
Nuvo glitter white
Marianne sneeuwglitter
Doobadoo sneeuwpasta

Hopelijk vind je deze kaart leuk of heb ik je op een idee gebracht.
Volgende week weer een kerstkaart met een Doobadoo sjabloon in pasteltinten

tot de volgende keer



Geen opmerkingen: