Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




zondag 17 oktober 2021

 Warme Kerstgroet

Soms ben je met een kaart bezig en dan ben je tevreden, soms is het okay en soms ben je met een project bezig en wordt je steeds blijer als je aan aan het werk bent en iedere keer als je er naar kijkt voel je je happy. Dat laatste gevoel had ik bij deze kaart. Het was veel werk dus echt een project, maar toen hij klaar was was ik echt happy. Nu nog bedenken waar ik hem in de december maand naar toe stuur om ook aan die persoon dat happy-gevoel te geven.

groot model kaart maar anders past niet alles erop :)

veel glitter gebruikt

aan de binnenkant nog een label om wat op te schrijven

alle wensen die je maar kunt bedenken

Die Lavinia stempeltjes zijn zo schattig

Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden en wie weet breng ik je wel op een idee om ook eens zoiets te gaan maken. Er zitten wel 20 verschillende stempels van verschillende merken in maar met een paar stempeltjes kom je ook al een eind (kijk maar naar het label)

Ik ga niet alle stempels met naam en toenaam hier noemen, maar wat ik heb gebruikt zijn oa Lavinia's, Nellie's, Joy, Craftemotion, Studio Light, enz.

Gestempeld op aquarelpapier met Distress inkt en Versafine clear.

Glitter van Nuvo, Molotow pen wit en lijmpen


Met bovenstaande kaart ben ik internationaal 1ste geworden bij deze challenge, Zo Leuk !!!



Geen opmerkingen: