Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 12 januari 2022

 House of Roses

Eindelijk weer een kaart gemaakt, na de kerstkaarten nu maar eens een frisse zomerse kaart met het mooie Stamperia papier. Vanaf nu weer zal ik weer regelmatig kaarten plaatsen en ik zou het leuk vinden om je reactie te lezen.

versierd met foam bloemen en kanten vlinder

waterval met de mooie labels uit het papierblok

veel ruimte om nog leuke tekst te schrijven of stempelen

uiteraard aan de achterkant ook een afbeelding uit het mooie blok

Gebruikte materialen:
papierblok Stamperia House of Roses 20x20
Stamperia die cuts House of Roses
Bazzill cardstock rose (peatalsoft)
stans bloemen Craft & You
stans venster (weet helaas het merk niet meer maar studio light heeft er ook één)
witte bloemen foam
pastel olie krijtjes
kanten vlinder
parelstekers
seambinding rose en groen
rose en witte glitters fijn
meeldraden rose
splitpennen wit



Geen opmerkingen: