Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 2 februari 2022

 Stempelkaarten

Af en toe heb je gewoon zin om een paar simpele kaartjes te maken zodat je er weer een paar op voorraad hebt liggen als je wat moet verzenden.

Nou ben ik niet zo van de simpele kaarten maken, ik begin altijd simpel maar uiteindelijk wordt het vol en een heel project :) waar ik een dag mee bezig ben

Met deze kaarten lukte het wel, stempelen, leuke tekst en klaar. Je maakt zo meerdere op een ochtend of middag. Langwerpig of vierkant, klein of groot, je kunt er alle kanten mee uit.

Ik verzamel eerst een aantal kleuren en maak daar een aantal proefstukjes van, dat is makkelijk om de kleuren naast elkaar te leggen en te combineren. Ik zet op de kaartjes welke inkt en op welke manier ik het heb aangebracht.

Uiteindelijk komen er dan diverse leuke kaartjes tevoorschijn en heb je altijd er 1 liggen voor verjaardag, kerst of zomaar.



Lavinia stempels

lavinia glitters, oh zo mooi in het echt 


voor de poezen liefhebbers

En als je dan niet in het echt mag knuffelen dan maar op papier, maar deze is bv ook leuk voor Pasen

Gebruikte materialen:
diverse Lavinia stempels
Lavinia eco glitters
tekst stempels o.a. Joy
Boom stempel Nellie
Vakjes stempel CS1082
Aquarel papier 225 grams
Elements inkt
Distress Oxyde
Distress inkt
Versafine clear inkt nocturne
Cardstock in de kleuren van de kaart



Geen opmerkingen: