Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




zaterdag 10 december 2022

 Een Fijne Kerst

Dit wordt denk ik de laatste kerstkaart van het jaar die ik maak, even een time-out na een paar hectische maanden en dan gaan we weer aan de verjaardags/voorjaar/lente kaarten. (stiekem af en toe ook een kerstkaart hoor :) )

Ik wil al mijn volgers bedanken voor hun lieve en leuke berichtjes, het wordt gewaardeerd en ik hoop iedereen volgend jaar weer op nieuwe/andere/leuke ideeën te brengen met mijn kaarten.

Het model van deze keer heb ik ook al eens gemaakt in het rose (jaren geleden) maar nu een variant in het blauw, gewoon omdat hij zo leuk is.

2023 bedeltje

heel veel eiskristal, lekker ijzig

heel veel vakjes en letters

binnenkant een winters landschap


boom ook met eiskristal bewerkt en is die sneeuwhaas niet schattig

achterkant kaart

op de toef met bloemen nuvo wit met glitter en glossy accents met eisskristal bewerkt voor een winters effect

Gebruikte materialen:
Bazzill cardstock wit
Maja cardstock blauw
Paper Boutique Winter Blossom 20x20 (zowel papier als embellishmentsblok)
stans creatables kerstboom en ijspegels
stans besjes
stans hulstblaadjes Elizabeth Craft
Viva eiskristal
wit papiertouw
diverse bloemetjes
bedel 2023 en klokjes
seambinding lint wit
satijn lint oud rose
stans letters Sizzix

Ik wil iedereen al vast hele fijne kerstdagen en een mooie en veilige jaarwisseling toewensen en hopelijk wordt volgend jaar voor iedereen een wat mooier jaar dan het afgelopen jaar.
Hopelijk  is de oorlog in Oekraïne vlug afgelopen en dalen de gas en energie prijzen wat meer, hopelijk stijgen de andere prijzen niet te veel zodat we allemaal in een comfortabele kamer kunnen gaan zitten hobby-en.
Maar wat het meest belangrijke is dat we allemaal een beetje gezond blijven om leuke dingen te kunnen doen met de mensen die naast je staan.

Ik zie je graag volgend jaar weer terug
EEN FIJNE KERST!!!





1 opmerking:

Els zei

Een super mooie kaart en zo leuk met harmonicagedeelte met een kerstwens.
Leuk met dat eiskristal.
Ook ik hoop dat er een einde komt aan de oorlog en de energieprijzen.
Ik wens jou gezellige en sfeervolle kerstdagen en een fijn, liefdevol en gezond Nieuwjaar.
Groetjes, Els