Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 21 oktober 2024

Fairybells

Ik was gevraagd door de ontwerpster van de Fairybells papierlijn om één of meer modellen te maken ter promotie en inspiratie voor de facebookgroep. Ik was al verliefd op de blauwe lijn met dessin papier en plaatjes (waar nog een uitbreiding op komt) maar deze lijn is echt in traditionele kerstkleuren en de afbeeldingen zijn prachtig. Gebruikte materialen: 99077/005 - 99080/002 - paper favourites star rain forest green - Tim Holtz color core red cardstock - Spellbinders S4-190 - structuurpasta Doobadoo, glitter, distress inkt vintage photo, houtsnippers, sieraden ringetjes, Wink of Stella glospen

Geen opmerkingen: