Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 31 oktober 2012

Workshop Sneeuwkristal


Allereerst welkom aan de nieuwe volgers en bedankt voor alle leuke berichtjes. Dit keer alleen een tipje van de sluier van de workshop die er aan komt. Het wordt een sneeuwkristal bewerkt met diverse soorten papier, verf, een stempelafdruk en diverse winter/kerst gerelateerde materialen.

De workshop is 12 november a.s. om 19.00 uur en duurt ca 3 1/2 tot 4 uur. Dus best veel werk, maar ontzettend leuk. Wil je meer informatie mail mij dan.




Geen opmerkingen: