Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 12 april 2017

cadeau-envelop

Gisterenavond weer een leuke workshop gegeven.

Je kent het allemaal, je weet geen cadeau en geld geven is ook niet zo leuk, maar als je het verpakt in een zelfgemaakte envelop dan gaat het een stuk aantrekkelijker worden om te geven.
Doobadoo heeft een sjabloon (470.713.019) daarvoor gemaakt en samen met het mooie papier van Pion en de stempel van Marianne design (cs0972) komt het samen tot een mooi geheel.

Uiteraard te maken in heel veel stylen en voor elke gelegenheid. Denk aan de heren en bv een kraamcadeau, bij de laatste kan je er dan een paar sokjes in doen.

Ik zal binnenkort een herencombinatie maken en daar de werkbeschrijving voor plaatsen.
Hier de foto's van de workshop van gisteren.

het schitterende papier van Pion doet het altijd goed


de stempel van Marianne bevat heel veel teksten voor diverse tegoedbonnen, maar zit je tekst er niet bij dan kan je op de plaats van het labeltje bv geld doen

oprolbloemen gecombineerd met platte bloemen

1 opmerking:

Dora zei

prachtig en wat mooi zacht van kleur