Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




vrijdag 28 april 2017

Cadeautasje

Een cadeautasje heb ik wel vaker gemaakt en je kunt ze eigenlijk nooit genoeg hebben. Deze was voor Moederdag maar voor een verjaardag, heer, kerst of geboorte zijn ze ook heel leuk om te maken.
Het nieuwe Pion papier leent zich daar prima voor, de mogelijkheden zijn eindeloos.
De dames die bij mij op de workshop kwamen kregen van mij een cadeautje voor in het tasje. Kaarsje met houder en mooie mini papieren roosjes in de kleur van het tasje. Dubbel plezier dus:)
Overal labeltjes waar je iets leuks op kunt schrijven

Aan de achterkant een mini envelopje met het DDBD sjabloon

Geen opmerkingen: