Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 29 augustus 2018

Kerstsok hanger

Een workshop bij mij duurt meestal een paar uur, maar als ik 1 sok wilde maken van Doobadoo dan waren mijn cursisten klaar met een uur. Dus dan ga je verder denken wat je nog meer kunt doen met die kerstsokken. Je hangt ze volgens traditie aan de open haard, maar ja hoe ga je die nou maken. Dus uiteindelijk is het deze hanger geworden. Wil je alleen een sok met de kerst verzenden dan maak je er zo een aantal achter elkaar en dit modelletje is toch net weer even anders dan het kerstsokkaart sjabloon van Doobadoo. Persoonlijk vind ik deze leuker en zeker met het mooie Pion papier.
het kerstpapier van Pion uit deze serie blijft voor mij toch één van de mooiste


die nieuwe poinsettia van Joy is een schatje


Benodigdheden

Pion cardstock blauw
Pion papier 940, 941, 942, 945
Doobadoo 470.713.684 en 470.713.159
Joy stans poinsettia 6002/1048
stans besjes
stans sneeuwkristal
Nuvo white
Doobadoo gesso
Doobadoo structuurpasta
knopjes brons
kreuklint licht blauw
stans pinquin en vogeltje YCD10144
stans takje 

2 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

mooii Annemieke
Gr Karin

Caroline zei

Het papier leent zich hier prachtig voor!
Een heel mooi geheel zo en leuk verzonnen!
Groetjes Caroline