Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 26 november 2018

kerstballenhanger

De laatste tijd heb ik op de workshop nogal uitgebreide werkstukken maar af en toe mag er ook wel eens een wat simpelere kaart tussen zitten. Je maakt tenslotte niet voor veel mensen een kaart waar je een hele avond mee bezig bent.
Deze hanger is gemaakt met een Doobadoo sjabloon in combinatie met Pion papier en MFT stansen voor de kerstballen.
sfeervol maar niet te moeilijk

de vintage plaatjes doen het altijd goed

de poinsettia stans van Joy is momenteel mijn favoriet

diverse bomen gestanst en lekker veel sneeuw

de kerstballen zijn gemaakt met een MFT stans en daarin zitten hele kleine platte kunststof venstertjes

Materialenlijst:
Pion cardstock petrol I
Pion papier 22007, 22010, 23001, 22002

Doobadoo 470.713.142
Joy stans poinsettia en bomen en besjes
stans hekje
stans MFT kerstballen 0998
stans MFT kerstringen 1393
kunstof venstertjes MFT
goudkleurig organzalint
Viva eiskristall

De materialen zijn verkrijgbaar bij BAMBA (zolang de voorraad strekt)

Geen opmerkingen: