Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 21 november 2018

Letterbak kaart Hello Winter

We krijgen  geen genoeg van kaarten met lichtjes en de letterbak die we gisterenavond op de workshop hebben gemaakt was ook niet de eerste. Deze is net weer even anders. Was de andere in traditionele kerstkleuren, deze is winters blauw. Was de vorige met goud, deze met zilver en zo zijn er nog meer verschillen dus gelukkig voor iedere smaak wat anders.
zachte blauwe tinten met het mooie Pion papier


mooie zilveren bedels, flesjes, takjes en andere materialen

uiteraard een vakje met en label waar je je eigen wensen op kunt schrijven

sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw, ik hou er van

in het bakje aan de achterkant is de batterij verstopt

bij mijn verdeling van de lichtjes ging helaas wat mis maar gelukkig is het bij de cursisten goed gegaan dankzij de lichtjes route :) in hun werkbeschrijving
Materialenlijst:
Houten bakje
Pion cardstock white I en petrol I
Pion dessin papier 23001, 22004, 22010, 22012, 22007
stans  poinsettia

stans Joy hulst 6002/1048
stans kale tak
stans Joy besjes
stans hertje
stans Joy bomen 6002/0777
stans Nellie sneeuwkristal sdl029
stans hekje
stans labeltje
jute touw
taft band wit
bedels zilver
boomschors
eikeltjes
glazen flesje'
canella wit
witte en blauwe roosjes
verlichting studio light
gesso
Nuvo blauw
sneeuwpasta
Viva eiskristall

Geen opmerkingen: