Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 26 maart 2019

Romantische kerst

Traditionele kleuren met de kerst vind ik minder leuk en deze romantische kaart is dus ook echt mijn ding.
Het mooie (al oudere) papier van Pion leent zich daar prima voor.
Iedere maand maken mijn cursisten een kerstkaart en deze keer werd het dus een romantische kerst.
in het midden een klei frame

nostalgie en romantiek gaat prima samen

een mooie spreuk op een label

detail van de bloemen en takjes
Benodigdheden:
Pion cardstock white I
Pion dessinpapier PD6410, PD2808, PD5201
stans sneeuwkristal sdl029
stans takje CR1387
stans banner Joy 6002/1221
stans label Nellie

stans schaatsen Joy 6002/1056
stans dennenappeltje
stans groot frame Joy 6002/1145
pons 3d bloemen floral punch poinsettia
canella wit
suikerbesjes
klei frame (siliconen mal met lichtgewicht klei kan ook  )
bronzen sneeuwkristal
seambinding rose
jute touw rose
stempel spreuk Mariette Verhees
stempel feestdagen Crealies
stempelinkt Adirondack mushroom

De stempel van Mariette is niet meer te koop maar je kunt hem ook zelf uitprinten

Kerst is het feest van het licht,
van liefde, vriendschap, vreugde en gezelligheid.
Laat ook het nieuwe jaar daar vol van zijn.


Geen opmerkingen: