Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 3 april 2019

Wenskaart

Als je iedere week een model moet verzinnen voor de workshopavonden dan loop je wel eens tegen het probleem aan dat je net dat papier niet in huis hebt die je nodig hebt of er is nog geen nieuw papier binnen gekomen en de rest die je wel hebt ben je soms even op uitgekeken.
Dat geldt niet voor dit papier, een oude lijn van Pion maar naar mijn idee nog steeds even mooi en verveelt nooit.
Toen het papier eenmaal gekozen was moet je nog het model gaan verzinnen en ook dat wordt wel eens lastig als je iedere week met iets nieuws moet komen.
Nou zag ik op internet dit schuifsysteem en heb dat in een ander jasje gestoken en ik ben tevreden, ben ook benieuwd wat jullie er van vinden.
dat zachte turquiose met creme geeft echt een romantische sfeer

ruimte genoeg om mooie teksten te stempelen

mooie labels

ook hier komt weer een label tevoorschijn


en ook hier ruimte genoeg om een tekst op te schrijven of mss zelfs een foto

deels zelf gemaakte bloemen

Materialenlijst:
Pion cardstock blue I en II, white I
Pion dessinpapier PD58003,5706, 4803
stans label CR1352
stans rolbloem LR0256
stans swirl 6003/0003
stans takje
stans border LR0455
stempel CS1019
stans vlinder
gesloten roosjes
Kaisercraft bloemen
broom blauw
glossy accents
Nuvo glitter fijn
organzalint turquiose
stempel tapestry blaadjes
Memento inkt teal zeal
Distress inkt pumice stone

2 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

heel erg mooi Annemieke
Gr Karin

Caroline zei

Heel mooi voor een workshop! Het papier is prachtig.
Groetjes Caroline