Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 8 mei 2019

Birdhouse


 Birdhouse


Wat hadden we weer een gezellige workshop gisterenavond en wat hebben we gelachen. Uiteindelijk ook nog een mooie kaart gemaakt :)
Ik ben best een fan van Stamperia papier en de kleuren van dit papier spraken mij zo aan dat ik het papier heb gecombineerd met het birdhouse-sjabloon van Doobadoo.
Ik vind het een prima combinatie geworden, hopelijk vinden jullie hem ook leuk.
als je de kaart open klapt komt er nog veel meer moois tevoorschijn

het papier bevat zoveel mogelijkheden

wat een mooie roos, lijkt wel of hij er op ligt

en nog meer rozen

er zitten miniscule kleine wiebeloogjes op de uitgestanste vogeltjes

dit landschap zit achter/onder het vogelhuis

SBB559

SBB536
Pion Blue I
SBB560

Geen opmerkingen: