Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 30 april 2019

Celebrate life

Celebrate life, een toepasselijke tekst voor iedereen denk ik, geniet van je dag en haal er het beste uit.
Deze kaart hebben de cursisten gisterenavond gemaakt en het was weer gezellig en iedereen ging tevreden naar huis, zij blij, ik blij :)
deze jonge vogeltjes vieren ook het leven

op de voorkant nog een uitklapkaart

aan de binnenkant ruimte voor een pocket met tekst, vlindertjes, takjes en mini blaadjes en bloemetjes

Materialenlijst:
Pion cardstock green I en Blue III
Pion dessinpapier 26003, 27003, 26012, 26009,26011
stans Joy vlinder, bloemetjes en blaadjes 6002/1302
stans takje
seambinding groen en licht blauw
stempel Unique espacially for you
stempelinkt archival coffee

Alle materialen voor zover (nog) op voorraad zijn via de website www.bamba.nl te bestellen
Wil je meer informatie mail mij dan en je krijgt zo vlug mogelijk antwoord.

Geen opmerkingen: