Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




donderdag 12 december 2019

100000 bezoekers!!!

Vandaag de 100000 bezoekers gehaald. Wat een mijlpaal
Bedankt aan alle trouwe volgers en passerende bezoekers.
Ik blijf ook in het nieuwe jaar gewoon doorgaan met workshops en (bijna) iedere week de foto's plaatsen.



Op naar de volgende mijlpaal!!

1 opmerking:

KarinsArtScrap zei

super Annemieke op naar de volgende 100.000 Gefeliciteerd

Gr Karin