Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 10 december 2019

Santa

Ik ben niet zo van de traditionele kerstkleuren rood en groen maar van deze kaart werd ik toch wel vrolijk, een niet te moeilijke kaart om aan het eind van het jaar er zo een paar van te maken.
Gisterenavond had ik de workshop en was het weer heel gezellig.
lief plaatje van Pion

altijd leuk om ook de binnenkant te bewerken

close-up bloementoef

Materialenlijst:
Pion cardstock red IV
Pion dessinpapier 1618
Maja dessinpapier 1057
wit tule
wit kantje
groen seambinding lint
stans poinsettia
stans kerstboom Joy 6002/1071
stans hulstblaadjes Joy 6002/1048
stans Marianne rolroos lr0256
stans takje Joy
meeldraden wit
charm brons sneeuwkristal
charm roestige kerstster
nuvo glitter wit
Doobadoo sneeuwpasta


Geen opmerkingen: