Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




donderdag 16 januari 2020

Hoor de vogeltjes fluiten

De eerste kaart die ik weer maakte na alle drukte van de kerst, ziek zijn, oud en nieuw en de startende opheffingsuitverkoop is deze kaart, gemaakt met een Doobadoo sjabloon en veel vogeltjes en vlindertjes en daar krijg je toch meteen een voorjaarsgevoel van.
Gisterenavond gaf ik de workshop en wat was het weer gezellig.
Daar wordt je toch vrolijk van

De polyresin fonteinen maak ik zelf net als de kleine losse vogeltjes

een leuke tekst naar keuze stempelen

en wat is een voorjaar zonder vlindertjes :)

Materialenlijst:
Pion cardstock white 1
Pion dessinpapier 8409,8406
Doobadoo 470.713.342
Joy stans besje 6003/0090
Marianne stans takje CR1494
Joy stans swirl 6002/1295
Joy stans eucalyptus 6003/0093
Label stans Nellie
stempel Marianne CS1022
Pumice stone Distress inkt
diverse bloemetjes
pampagras
amarenthus groen
Fontein en vogeltjes ( je kunt deze bestellen door mij een mail te sturen)
stempelinkt Mushroom
Patina
groen lint

1 opmerking:

Josee Heylen zei

u maakt geweldig mooie stukken, ik vind uw kleurencombinaties ook prachtig