Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 22 januari 2020

Time brings roses

Toen dit nieuwe blok van Stamperia binnen kwam was ik helemaal verliefd op de prachtige kleuren en afbeeldingen en had meteen een idee wat ik met de klok wilde doen.
Deze kaart kan je voor diverse gelegenheden gebruiken, verjaardag, de tijd staat even stil, zomaar, opkikkertje, tijd heelt alle wonden enz
Ik heb het kleine blokje van 20x20 gebruikt en een los groot vel met daarop nog een grote klok, de kleine klok zit in het blokje







Materialen lijst:
Stamperia 20x20 time brings roses
Stamperia vel SBB677
2 vel Pion cardstock white 1
diverse roosjes
Marianne takje
wijzers Tim Holtz
creme lint
rose lint
turquiose lint
distress inkt pumice stone
magneetje


1 opmerking:

Josee Heylen zei

wow geweldig, zo mooi !