Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 11 februari 2020

Speciaal voor jou

Het theepot sjabloon van Doobadoo kan je natuurlijk op diverse mogelijkheden gebruiken, ik heb er een easel kaart van gemaakt.



Materialenlijst
Pion cardstock white I , green I en Plum I
Pion dessin papier 9609, 9606
diverse bloemen waaronder florella 042 en 032
kaisercraft bloem aubergine
stans blaadje
stans tak Creatable LR0256
embellishment vlinder en theepot brons
lint speciaal voor jou
Distress inkt pumice stone

Geen opmerkingen: