Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 25 februari 2020

Winterchalet

Van dit Doobadoo sjabloon heb ik een winterchalet gemaakt. Gisterenavond had ik de workshop en iedereen was enthousiast en dat is natuurlijk altijd leuk om te horen.
sfeervol tafereeltje (al zeg ik het zelf :) )

ruimte genoeg voor labels tussen te schuiven


Materialenlijst:
Colorcore groen en rood
Bazzill cardstock brown
Pion design: 9006, 20009, 21004, 21004, 21004
Pion cardstock white I
stans Marianne kaal takje
stans Marianne huis cr1437
stans Joy rand hulst 6002/1230
stans Joy poinsettia 6002/1048
stans kerstboom Nellie
knipvel gnomen Marianne Design hk1707
smal rood en creme satijnlint
sneeuwpasta
nuvo glitter
pompoms wit



1 opmerking:

Hobby Hoogland zei

Wat een fantastische creatie . Dat iedereen er enthousiast op reageerden kan ik wel voorstellen. Dit is een wauw factor.
groetjes Marjan.