Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 30 september 2020

Wintertales

 Ik ben een liefhebber van Stamperia papier en deze winterlijn is prachtig.

Vanochtend met een klein aantal dames deze workshop gedaan.

De handige schudbollen van Sizzix zijn prachtig, het hertje heb ik zelf gegoten van polyresin

Een mini schudbol en een klein notitieblokje

Heerlijk sfeertje en ik ben gek op rendieren


Uiteraard aan de achterkant ook een tafereel en er zitten genoeg vellen in het mooie Wintertales blokje

Gebruikte materialen:
Stamperia 20x20 Wintertales
Bazzill cardstock wit
Pion cardstock donker blauw
Schudbollen klein en groot Sizzix
Doobadoo sneeuwpasta
Nuvo glitter wit
Seambinding wit
klein bloemetjes wit
Poinsettia Joy
Schudsneeuw Marianne
bindring wit smal