Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 20 oktober 2020

Fijne feestdagen

 Dit keer een wat simpelere kaart, zodat ook cursisten die nog niet zo ervaren zijn dit kunnen maken.

Het mooie Stamperia papier maakt het helemaal af. Het venster maak ik zelf en de bloemen zijn kant en klaar. Het sjabloon van Doobadoo kan zowel met de punt naar beneden als naar boven gebruikt worden, dus appeltje eitje :)


Gebruikte materialen
Doobadoo sjabloon 470.713.198
Stamperia blokje rose kerst 20x20
Pion cardstock white 1
stoffen bloem
diverse bloemen o.a. kaisercraft
stans fijne feestdagen art deco
seambinding lint creme
sneeuwpasta doobadoo
viva eiskristall
zelfklevende plakparels

Wil je meer informatie over de gebruikte materialen stuur mij dan een berichtje


Geen opmerkingen: