Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 8 december 2020

Winter gnomen

 Ondanks dat rood en groen niet mijn favoriete kleuren zijn voor de kerst is dit leuke papier van Maja wel gelukt voor de kerstkaarten, ik heb er diverse modellen mee gemaakt en bij allemaal had ik toch een glimlach om mijn mond en was ik tevreden.

Dit model is simpel maar geeft toch een leuk effect en je kunt al je rest stukjes ervoor gebruiken.

dat mini lantaarntje wind ik helemaal het einde

bloemen zijn bewerkt met glossy accents en Eiskristall

deze mini klemmetjes kunnen prima aan de binnenkant van de kaart

Materialen:
Maja cardstock wit en rood
Maja dessinpapier Traditional Christmas
Craftemotions stans poinsettia
Stans Joy WINTER
Studio Light stans takjes
studio Light stans label
Eiskristall
Glossy Accents
mini lantaarn
mini klemmetjes
jute touw creme
seambinding mosgroen
Nuvo rood en wit


Geen opmerkingen: