Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




donderdag 17 december 2020

Dasher en Santa

 De laatste kerstkaart van 2020 en dan gaan ik mij weer storten op nieuwe modellen voor 2021

Deze kaart is met een Doobadoo sjabloon gemaakt, het mooie Maja papier en de leuke Joy stansen van Santa en Dasher, lichtjes erin en je hebt een leuk tafereeltje voor de feestdagen met een lichtje in deze duistere tijd.


Materialen:
Doobadoo sjabloon 470.713.071
Pion cardstock white I
                                                         Maja papier 1125, 1126, 1127
Joy stansen 6002/1590, 6002/1553, 6002/1586, 6002/1585
Marianne stans kerstboom
stans boograam (weet helaas het nummer niet meer maar heb voor deze kaart de boog eraf geknipt)
Studio Light lichtjes
Mica
Viva Eiskristall
Doobadoo sneeuwpasta


1 opmerking:

Els zei

Leuk deze kerstkaart met de doobadoo mal.
Ben benieuwd naar de modelletjes van 2021
Groetjes, Els