Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




donderdag 14 januari 2021

 Door weer een nieuwe verlenging staan de workshops opnieuw in de koelkast. Ook de keuze om met 2 mensen gezellig een kaart te maken zit er even niet in. Laten we nu eerst maar eens dat virus de wereld uit krijgen of zodanig dat het handelbaar is. Ik was heel enthousiast begonnen met modellen te maken voor het eerste kwartaal, maar ben nu maar even gestopt want ik denk dat we niet eerder dan maart weer rond de tafel kunnen. Helaas het is niet anders. Ik sta te popelen want ik mis de gezelligheid. Nu eerst maar eens de klusjes die altijd blijven liggen :)

Een lieve kaart met het Stamperia Princess papier

Stamperia papier (omdat het zo mooi papier is :) )

en dit is de binnenkant

Helaas kan ik nu niet verder laten zien maar een preview hebben jullie al vast wel.
Blijf gezond en graag tot vlug weer.


Geen opmerkingen: