Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 30 november 2021

 Ik heb een prachtig mooi kleinkind er bij gekregen, wat een beauty is ze. De kaart gegeven dus kan ik hem nu plaatsen

Maja dessin papier en Pion cardstock
mini lettertjes op een vlaggenlijn met glittertjes erop
ruimte genoeg om wat op te schrijven
labels genoeg en een lijstje om voor de ouders zelf in te vullen

1 opmerking:

Els zei

Gefeliciteerd met je kleindochter en je hebt er een mooie kaart met mooie labels voor gemaakt. Mooie naam heeft ze!
Groetjes, Els