Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 25 april 2022

 Winter wonderland

Allereerst even een bedankt voor de trouwe volgers en leuke berichtjes op mijn kaarten, ik waardeer het zeer en vind het leuk om jullie berichtjes te lezen. Dank je wel!!

Nu dan weer een nieuwe kaart en de eerste kerstkaart  van dit jaar. Voor de liefhebbers van katten zeker een must en makkelijk om te maken.

Heb je geen gelly plate en/of brayher maak dan de achtergrond gewoon met de Bermuda inkt en spetter er met een kwast druppeltjes water op.

wat je met 2 kleurtjes inkt al niet kan doen

kleine spikkeltjes met Nuvo rood en een witte gelpen

uiteraard nog iets leuks aan de binnenkant

 een leuk klein mapje om wat in te schrijven

Gebruikte materialen:
Bazzill cardstock wit en zwart
aquarel papier
gelly plate
brayher
diverse Lavinia stempels
Versafine clear nocturne
Lavinia inkt bermuda
witte gelpen
Nuvo rood
lijmpen
fijne glitter
zwart wit lintje


4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart Annemieke, een beetje een sprookjesachtige uitstraling en ook zo leuk met die verrassing aan de binnenkant met dat minikaartje.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Een hele mooie kerstkaart en zo leuk met maar 2 kleuren.
De kat is heel leuk! Leuk met dat labeltje binnen in de kaart
Groetjes, Els

Caroline zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Zelfs de binnenkant is mooi!
Groetjes Caroline

Marijke zei

Een prachtig kaartje met deze mooie stempel! En zo knap maar twee kleuren. Super! Groetjes Marijke