Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




vrijdag 13 mei 2022

 Postcard

Ik blijf het papier van Pion zo mooi vinden en zeker de oudere series.

Deze kaart heb ik met de serie Days Gone By gemaakt, hoop dat jullie hem leuk vinden.

Een toefje bloemen doet het altijd goed

als je de kaart open doet komt er nog een kaart met diverse labels tevoorschijn

teksten uit het vel of zelf wat op de postcard schrijven, ruimte genoeg

labeltjes zijn altijd leuk


Gebruikte materialen:
Pion cardstock White I en Blue VI
Pion nrs PD10002, 10005,10008, 10011, 10012,
Distress inkt Pumice stone
seambinding lint in creme en licht blauw
diverse bloemen
lijmpen en glitters
label stans Nellie
 


1 opmerking:

Els zei

Super!! wat een pracht kaart heb je met dit mooie designpapier gemaakt
Groetjes, Els