Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 31 mei 2022

 Fairy Christmas

We zitten al bijna in juni dus zo langzamerhand maar weer wat kerstkaarten maken. Tegen het eind van het jaar heb je vaak geen tijd meer of is de inspiratie op.

Deze kaarten zijn vlug gemaakt en maak je ze in diverse kleurcombinaties dan is het niet saai om meerdere van deze te maken.

Het zijn enkele kaarten met een standaard erachter dus scheelt ook in verzendkosten, want mijn kaarten zijn vaak al 3 of 4 postzegels en dat wordt dus vaak behoorlijk duur als je er 10-20-30 moet verzenden.

in de traditionele kleuren

of in de winterse kleuren

standaard erachter en je kunt hem overal neerzetten

Gebruikte materialen:
Pion cardstock turquiose
Bazzill cardstock rood
aquarel papier
sjabloon Lavinia leaf trails
hulst takje Lavinia
tekst stempel Lavinia
Huisjes stempel Nellie
Elfjes stempels Lavinia
stans standaard Joy
Versafine clear nocturne
Lavinia inkt Bermuda
Distress Oxide Broken China
glitter wit
Posca pen rood en wit
Nuvo crystal drops wedgewood blue




1 opmerking:

Els zei

Leuke kerstkaarten en handig zo'n standaard.
Groetjes, Els