Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 27 juni 2022

 Candlelight in the Forest

Weer een stempelkaart voor de kerst in zachte kleuren, de glitters zie je niet zo goed op de foto maar ze zijn zeker aanwezig wat een echt winters effect geeft



gebruikte materialen:
Bazzill cardstock wit en zwart
Aquarelpapier
diverse Lavinia stempels
Poscapen rood en wit
Nuvo witte glitters
Elements inkt Bermuda en Della blue
Versafine inkt bruin
lintje licht blauw



1 opmerking:

Els zei

Deze mooie stempel kaart heb ik gemist. Heel mooi met deze grimmige bomen.
Groetjes, Els