Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




vrijdag 1 juli 2022

 Bol-schuif-kaart

Ja,... hoe noem je zo'n kaart, hij heeft een bol venster met schudmateriaal en hij kan schuiven, dus dan maar een bol-schuif-kaart.

Gemaakt met een oude serie van Pion design.




Gebruikte materialen:

Pion cardstock pink III

Pion Life is peachy 18002, 1800519002

bedeltje roosje

organzalint rose

diverse bloemen

schudvenster Sizzix klein

diverse glittertjes voor in de bol

pumice stone Distress inkt



1 opmerking:

Els zei

Een prachtige schuif schudkaart Annemieke. Erg leuk!!
Groetjes, Els