Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 11 juli 2022

 Pink Christmas

Dit papier van Stamperia heb ik al vaker verwerkt en vind hem nog steeds erg mooi.

Dit keer heb ik een kerstkaart gemaakt met een Doobadoo-sjabloon.

heerlijk zachte kleurtjes

bedeltje 2023
uiteraard ruimte voor een label aan de binnenkant van de kaart

bloemen, besjes en veel sneeuw en glitter

gebruikte materialen:

Pion design cardstock pink III

Stamperiaink christmas 20x20

Doobadoo 470.784.098

stans poinsettia, besjes en eikeltjes

Doobadoo sneeuwpasta

Nuvo glitter wit

klei roosjes wit

2 opmerkingen:

Els zei

Een prachtige kerstkaart met dit mooie design papier.
Heel leuk met dat labeltje en bedeltje. Super!
Groetjes, Els

Els zei

Dankjewel voor je prachtige bedeltjes.
Groetjes, Els