Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 6 september 2022

 Winter mouse forest

Ik vind het heerlijk om kaarten te maken met tafereeltjes die iets vertellen of dat nou is met een papieren kaart of een stempelkaart, maar met de stempels van Lavinia kan je je helemaal uitleven. Er is wel een nadeel : de kaarten worden steeds groter en ik wil steeds meer andere stempels aanschaffen :)

Ik hou niet van muizen maar in dit tafereel mag hij er zijn :))
wat details met sneeuw en glitter


ben je ook zo benieuwd wat er achter de deur zit, een volgende keer ga ik er 1 maken met de deur open
Ik hou van die kleine lampjes

gebruikte materialen:
Pion cardstock blue
aquarel papier 4art
diverse Lavinia stempels
stempel kerstboom Joy
elements ink diverse kleuren
versafine clear nocturne
sneeuwpen
glitter wit



1 opmerking:

Els zei

Geweldig!! Wat heb je pracht kaart gemaakt met deze mooie stempels. Het is een super mooi tafereeltje geworden. Ik ben nu al nieuwsgierig naar je volgende post.
Groetjes, Els