Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 30 augustus 2022

 Bloemengroet

Gewoon een gezellige kaart met een bloemengroet en verborgen teksten


lintje open en er komt een tekst tevoorschijn
mooie label met bedeltjes
deze kant van de kaart gaat naar 2 kanten open, verdeeld over 3 flappen met uiteraard leuke labels erin

en ook hier een verborgen tekst
gebruikte materialen:

Pion cardstock pink IV

Maja design Miles Apart 1089,1090,1091,1092,1095,1106 

brons ketting en bedeltjes

diverse rose bloemen

witte glitter

rose seambinding lint

stempelset Joy

distress inkt pumice stone voor de randen

Versafine inkt bruin voor de tekst

1 opmerking:

Els zei

Een prachtige kaart en zo leuk met al mooie labeltje. Mooi model ook! wat een super mooi en lief designpapier heb je gebruikt.
Groetjes, Els.