Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 2 november 2022

 Christmas Wonderland

Eindelijk weer een nieuw kaartje kunnen plaatsen.

Na mijn operatie stond een herstel van 6 weken en dan denk ik, ach het kan ook in 3 weken.

Inmiddels weet ik dat het niet kon. Ik ben nu 4 weken verder en ik begin weer een beetje mens te worden.

Dus nu ik weer een beetje rechtop kon zitten meteen een nieuw kaartje gemaakt, het duurde voor mijn gevoel eeuwig voordat hij klaar was. Ik was mijn inspiratie kwijt, kon nog niet lang rechtop zitten en alles wat ik nodig had lag ergens anders dan ik had verwacht, en zoeken kost tijd en energie. 

Maar vanaf nu ga ik weer opbouwen en iedere dag een beetje verder.

Dit kaartje is gemaakt met het nieuwe Maja papier en een wat oudere Doobadoo sjabloon maar het is naar mijn idee een schattig lief kaartje geworden.


gebruikte materialen:

Pion cardstock white II

Maja cardstock Neutral en blue (1254 en 1256)

Maja design papier  Christmas Wonderland 1243/1244/1252

shaker Sizzix mini

diverse bloemetjes

Viva eiskristal

Doobadoo structuurpasta

jute touw

creme seambinding

roest klokjes

1 opmerking:

Els zei

O wat fijn dat je weer terug bent en hopelijk gaat het elke dag een stukje beter.
Je hebt al een hele mooie kaart gemaakt en volgens mij was deze niet makkelijk te maken.
Wens je een voorspoedig herstel.
Groetjes, Els