Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




zondag 20 november 2022

 Kerstkaart met lichtjes

Ik zag onlangs dit model langskomen en ik had het papier liggen dus heb er meteen 1 gemaakt, niet moeilijk, wel prijzig door de lichtjes maar ja als je weet naar wie je hem stuurt en die waardeert het, dan is het niet erg.

zonder snijmal ingesneden

lichtjes zitten per 3 achter de kerstboom weggewerkt en onder het woordje PRESS kan je hem aan en uit zetten

dit mini balletje kan precies door de brievenbus

gebruikte materialen
Pion cardstock white
Maja cardstock blauw
Stamperia blok 20x20 Cozy Winter
deelbaar balletje
seambinding lint groen
witte glitter
lichtjes studio light (3)
Viva eiskristall
Nuvo white




2 opmerkingen:

Caroline zei

Prachtig gemaakt en de ontvanger zal hem zeker waarderen denk ik.
Groetjes Caroline

Els zei

Super mooie Kerstkaart en wat ontzettend leuk met deze kerstbal.
Groetjes, Els