Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 24 januari 2023

 Happy Birthday

Met het mooie Maja papier een uitgebreide verjaardagskaart gemaakt, het is even een klusje maar dan heb je ook wat :)





gebruikte materialen:
Maja spe-1287
Maja Special day blokje 15x15
Maja mono-1081, 1296
Doobadoo 470784.160
organzalint creme
diverse bloemen
pumice stone distress inkt
magneetjes
plakparels
nuvo glitter





2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige creatie, dit is zoveel méér dan een kaart.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Een super mooie verjaardagskaart en leuk met al die vakjes.
Groetjes, Els