Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 16 januari 2023

 Le Jardin des parfums

Stamperia komt iedere keer weer met mooi papier en dit keer heb ik voor Le Jardin gekozen, mede omdat ze er een papier blok bij hadden met hoofdzakelijk achtergrond papier in 20x20 dus kleinere motieven en daar leent deze kaart zich prima voor. Op de roosjes van de kaart heb ik kaart geuren gebruikt, dit keer mowed grass en lavender, ik had geen rose meer maar deze roken ook heel fijn. Als de ontvanger dan de envelop open maakt dan komt er een subtiel geurtje te voorschijn.

veel snij en knip werk maar leuk om te doen

parfum flesjes niet alleen in papier maar ook in geur, bewerkt met speciale kaart scens

bij een tuin horen rozen en een kransje maar deze charm van een spiegeltje vond ik ook zo leuk

Gebruikte Materialen:
Pion cardstock red V
Maja cardstock white shades of christmas
Stamperia Rose Parfum 20x20
Stamperia Rose Parfum background 20x20
Martha Stewart pons takje
diverse roosjes
bedel spiegeltje
jute touw
satijn lintje rose
nuvo pearl
witte glitter
stans label studio light
Scent my cards mowed grass en lavender


1 opmerking:

Els zei

Wat een super mooie kaart met de flesjes Annemieke en de sharm past er heel mooi bij.
Groetjes, Els