Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




donderdag 16 maart 2023

 Time Flies

Ik zag laatst op internet iets voorbij komen waarvan ik dacht: leuk maar niets voor mij, maar hij bleef toch in mijn hoofd zitten dus toch iets dergelijks geprobeerd te maken maar dan mijn eigen draai eraan gegeven. Wel stempelen maar ook Washi tape (normaal niet zo mijn ding) en ander soort kleuren dan ik normaal gebruik, maar zeker naar mijn zin geworden.

Deze keer geen glitters gebruikt zodat hij eventueel ook voor een heer kan worden verstuurd.


binnenkant kaart

Gebruikte materialen:
Pion cardstock creme
Bazzill cardstock zwart
Aquarelpapier
stempel JMA-IP-STAMP280 vogel
stempel JMA-IP-STAMP277 vlinder en stiksteek
Lavinia stempel klok
Lavinia stempel tekst Time flies
Versafine clear nocturne
Elements inkt Bermuda en Merlot
Distress Oxide walnut stain
Ranger Brayer
Lavinia gelpress boblong
Brusho rose en bruin
Washi tape JMA-IP-WASH05
sisal gebleekt
jute touw




2 opmerkingen:

Els zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt en nog wel buiten je comfortzone.
Zeker kan je deze mooie kaart ook naar een man sturen.
Groetjes, Els

Caroline zei

Prachtig gemaakt! En leuk dat je buiten je comfortzone bent gegaan.
Groetjes Caroline