Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 8 maart 2023

 Het heeft even geduurd maar vandaag weer een nieuwe kaart. Ik had even mijn andere "hobby" opgepakt en dat is behangen. Alle kamers in het huis waren al eens gedaan maar de huiskamer niet en met gebruik van kaarsen en een speksteenkachel zag het plafond er toch anders uit dan jaren geleden en als je aan het plafond begint (nou ja mijn dochter heeft dat gedaan) dan is ineens het behang en het houtwerk ook aan vernieuwing toe, dus voorlopig ben ik nog wel even zoet tot het eind van de maand.

Maar vandaag dan toch tussendoor een nieuwe kaart. Je kunt deze zelf snijden maar je kunt ook gebruik maken van de stans van Studio Light.

Enjoy your special day




Gebruikte materialen:
Maja cardstock monochromes 119
Maja dessin papier 30x30 Special day
Maja dessin papier blokje 15x15 Special day
organzalint
stans blaadjes
Studio Light stans blocktower nr SL-ES-CD383
diverse bloemen
stans label
witte glitter


2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie felicitatie-kaart met een verrassende binnenkant Annemieke. Dit dessin-papier heb ik ook en ik vind de kleuren zo mooi evenals de dessins. Veel decoratie extra is dan niet nodig. Mooi gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Een heel mooi kaartje en ook je binnenkant vind ik heel leuk. Heel mooi met dit designpapier.
Dat is wel een hele andere hobby, maar het geeft weer een frisse look als alles opnieuw gedaan is.
Groetjes, Els